Klacht POSTNL: Brief niet bezorgd

sad Niet opgelost

Post niet bezorgd

ik wil weten waarom mijn post is ( Nog ) niet is aangekomen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een poststuk niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke afzender is het poststuk afkomstig en vanuit welke woonplaats is de zending verstuurd?

- Heeft de afzender aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verzonden?

- Op welke datum is het poststuk verstuurd?

- Wat is uw e-mailadres?

Afzender- J.M.O'Loughlin, veldekelaan,71, 6191CT Beek

Ontvanger: Bryan Gobbels, Paterkusters pad, 4- 6191WG Beek
    kimellen
    Brief niet bezorgd hetgeen ik absoluut niet leuk vind.

Met vriendelijke groeten.
    J.M.O'Loughlin
    Brief niet bezorgd.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is dat de brief niet is aangekomen. Ik heb echter nog steeds niet alle benodigde informatie die nodig is om de klacht te kunnen registreren. Graag ontvang ik nog de volgende informatie:

- De verzend datum van het poststuk
    - Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

kimellen
Kaart geopend afgeleverd dus inhoud verwijderd