Klacht POSTNL: Brief nog steeds niet bezorgd.

pieter

de brief van de belasting dient staat nog steeds in de app sinds 29 mei.

post stukken worden niet bezorgd.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een afbeelding heeft gezien in Mijn Post, maar het poststuk is niet bij u afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag een oplossing wilt en alsnog de zending wilt ontvangen op uw adres. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het niet mogelijk te achterhalen wat er precies misgegaan is. Ondanks de afbeelding die wordt gemaakt tijdens het sorteerproces, is zo’n zending verder niet te volgen. Uw klacht heb ik geregistreerd zodat ook de manager van de bezorg- en sorteerafdeling op de hoogte wordt gebracht. We zullen monitoren en onderzoeken of er in uw postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Omdat deze melding intern wordt behandeld ontvangt u hier zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

pieter