Klacht POSTNL: Brief nooit aangekomen, was wel via de postNL App in Zwolle afgestempeld.

Klachtnummer
# 469074
Gebruiker
klachtTNT
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Deze brief is nooit aangekomen! Via de postNL App is de brief wel zichtbaar en in Zwolle afgestempeld. Al eerder verschillende brieven nooit ontvangen van deze verzender. Zie afbeelding in de APP. Waar blijven die brieven??

De oplossing

Zorgen dat de post wordt bezorgd en uitzoeken waar al die brieven blijven. Ze moeten toch ergens zijn blijven liggen? Of is er bij jullie een verzamelaar in dienst van deze persoonlijke brieven?

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u deze zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ondanks dat er een foto is gemaakt in de sortering voor de app is briefpost verder niet te traceren. Dit soort zendingen kunnen uiterlijk binnen 5 bezorgdagen worden afgeleverd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum heeft u dit poststuk in de app gezien?

    - Weet u wie de afzender is van dit poststuk?

    - Mocht u nog andere recente voorbeelden hebben, ontvang ik hiervan ook graag de datum en de naam van de afzenders.

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


  2. Auteur
    klachtTNT
    Datum
    Deze brief is afgestempeld op 27 juli 2020
    Niet aangekomen.
    Afzender:
    Corry Bloksma
    De Vecht 22
    8303 DS EMMELOORD
    Deze afzender heeft al 10 klachten bij jullie geplaatst van meerdere brieven die op ons adres : Schepenbankstraat 2, 6291EA VAALS
    NIET zijn aangekomen!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u deze zending tot op heden niet heeft ontvangen en dat dit bij deze afzender al vaker is voorgevallen. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Briefpost kan ik niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Mochten we de zending toch nog aantreffen zullen we deze uiteraard bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen