Klacht POSTNL: Brief van pensioenfonds die wel in de app staat is niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 488835
Gebruiker
Mar67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brief van pensioenfonds niet bezorgd,

De oplossing

Zorgen dat de brief wel bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een poststuk dat u niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u reeds via een ander kanaal een melding hiervan heeft gemaakt bij ons. Mijn collega's zullen het sorteer- en bezorgproces nauwlettend in de gaten blijven houden. Hopelijk wordt uw brief alsnog spoedig bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mar67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten of het poststuk alsnog komt en anders nieuwe aanvragen bij pensioenfonds. Maar nu liggen dus wel mijn persoonlijke gegevens ergens op straat
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen