Klacht POSTNL: brief verzekerservice NIET geleverd en NIET retour gezonden

i

Ik heb op 30 juli 2015 een envelop verstuurd met verzekerservice /verhoogde aansprakelijkheid naar J. Abrahams te Tenerife Spanje. Deze brief is niet binnen de afgesproken termijn geleverd. Deze brief is helemaal niet geleverd en tot op de dag van vandaag niet retour gestuurd naar mij.Terwijl de envelop vanaf 6 augustus in Amsterdam blijkt te liggen !!Deze envelop bevat verdrietig genoeg documenten van de rechtbank te Arnhem en de overlijdensakte van mijn moeder. Zonder de documenten kan ik de erfenis van mijn moeder niet afhandelen. Als blijkt dat de documenten gewoonweg kwijt zijn zal ik dit opnieuw moeten laten opstellen door notaris en rechtbank.
Ik heb herhaaldelijk op eigen initiatief contact opgenomen met post.nl maar men heeft nog steeds geen oplossing .Ik heb oa met de volgende personen gesproken of mail contact mee gehad :Chantal Chatta Mieke van de Geer mevrouw Fijma Oscar de Wit Tijs Reumerman Iris Mans

1*Envelop binnen 24 uur retour leveren op Vrekenhorst 102 3905 VN te Veenendaal
2*Compensatie voor de gemaakte kosten ivm telefoongesprekken aan 45 cent per minuut!
3*Mocht de envelop kwijt zijn compensatie volgens service om de documenten opnieuw te kunnen aanvragen bij notaris/rechtbank

Geachte heer, mevrouw Orru,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat uw zending met barcode: 3SRIMU3846387/VN518623225NL nog niet is ontvangen in Spanje en u heeft het ook nog niet retour ontvangen. Ik informeer u hier graag over.

Ten eerste wil ik u condoleren met het verlies van uw moeder. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw zending niet op tijd is aangekomen. Uiteraard excuses voor dit ongemak. Volgens mijn informatie is de zending op 5 september 2015 bij u retour gekomen.

Helaas kan ik niet overgaan tot een vergoeding van de gemaakte kosten. Dit betreft gevolgschade en aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL. In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, zoals via chat, Twitter/Facebook of het reactie formulier op onze website.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    Klantenservice PostNL
    i
    Schandalige service en ik verwacht mijn 16,95 Euro terug voor het niet leveren van de service en hierbij declareer ik de rekening van DHL 65,86 euro om zo alsnog mijn zending in Spanje te krijgen.
    Er stond wel degelijk een retouradres op de envelop in tegenstelling tot wat u collega als reden heeft opgegeven voor het niet direct retour te sturen.
    Geachte heer/mevrouw Orru,

Ik begrijp goed dat u hierover gefrustreerd bent en vind het ook erg vervelend voor u dat dit heeft moeten gebeuren.

Helaas kan ik, zoals mijn collega Irene u al informeerde, niks voor u betekenen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden van PostNL. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Niels
    Klantenservice PostNL