Klacht POSTNL: brief was stuk, inhoud was eruit gehaald

# 431993
Unfassbar

inhoud brief gestolen (cadeau)

vervanging van het cadeau

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het poststuk die u heeft ontvangen. Deze is leeg aangekomen en u zou graag de inhoud vergoed willen hebben. Ik kan me voorstellen dat u daar niet blij mee bent en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het leeg heeft ontvangen. Aangezien dit briefpost betreft, kunnen we niet precies nagaan wat er mee is gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt. Daarnaast is het niet verzekerd. Bij schade en vermissing is er geen recht op een vergoeding.

Wat ik uiteraard wel doen is een klacht indienen zodat we dit met de betrokken medewerkers kunnen bespreken en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft u dit ontvangen?
    - Er zat een excuuskaartje bij begrijp?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wie is de afzender?
    - Wat was de inhoud? In sommige gevallen kan de afzender een navraagprocedure starten. Aan de hand van de inhoud kunnen we nagaan of dit in uw geval ook mogelijk is.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Bedankt voor uw reactie. Hoe ik het op de foto's zie is er geen bescherming geweest in de vorm van bijvoorbeeld bubbeltjeplastic. Wanneer er een hard object in een simpele enveloppe zit, dan is de kans aanwezig dat deze tijdens de enorm hoge snelheid van de sortering uit de enveloppe schiet. Om een melding te registreren ontvang ik nog graag de rest van de gevraagde gegevens.

Met vriendelijke groeten,

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren