Klacht POSTNL: briefje dat ik niet thuis was, geen briefje, verkeerde datum, verkeerd post.nl-punt....

losers

lijst aan klachten !
ik krijg een briefje in de brievenbus terwijl ik de hele dag thuis was. speciaal thuis gebleven voor dit pakket.
ik krijg een briefje met een verkeerde datum dat ze aan de deur zijn geweest. op briefje stond 01/06 en moest 01/07 zijn. zat een maand verschil in. op zich niet erg maar ik was bang dat het pakketje reeds retour afzender was.
ander pakket opgehaald bij postnl-punt( deze ging wel een keer goed ) bleek er nog een pakket voor mij te liggen. hier heb ik nooit een briefje van gehad.
mijn pakket op een verkeerd postnl punt afgeleverd. ergens in de buitenwijk van de stad terwijl ik in het centrum op 100 meter van een postnl punt woon..
van de 8 pakketjes zijn er 4 mislukt. top score zeg !!!!!!

ik wil eens weten wie hiervoor verantwoordelijk is en waarom dit zo gebeurd. zoveel fouten in een korte tijd is geen toeval.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - de tracking codes van het betreffende pakketten.

losers
    het emailadres is al doorgegeven. de trackingcodes zijn zo onduidelijk geschreven dat ik ze niet kan lezen.
    U kunt alle pakketten nakijken in uw computer, daar hebben ze de vorige keer ook alle informatie uitgehaald.
    Het is makkelijk om de zaak aan de klant over te laten terwijl het klantgerichter was om bij voorbaat al wat onderzoek te doen met de gegevens die u heeft. U kunt met de huidige gegevens alles controleren.

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Aan de hand van uw adres heb ik inderdaad een klantkaart gevonden met uw e-mail adres en recente klachten. Graag wil ik dit toelichten.

Uw klacht is gemeld. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit op 10 juli besproken met de betreffende medewerker. Het zal vanaf nu weer correct moeten verlopen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen om dit opnieuw bij ons te melden en de Track & Trace code te bewaren of op te vragen bij de afzender.