Opgelost door POSTNL: Briefje in de bus terwijl ik gewoon thuis was. Bellen zelfs niet meer aan.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 405882
Gebruiker
Postnl waardeloos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer een briefje in de bus zonder aan te bellen. Was gewoon thuis.

De oplossing

Je bestellers beter controle of ze daadwerkelijk bij de mensen hebben aangebeld.

Waardeloos PostNL geen fatsoenlijke bezorgers meer.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat u een briefje in de bus krijgt zonder dat er aangebeld wordt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - zou u kunnen controleren of uw bel juist werkt (dit moet ik aangeven in de klacht)?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u tijdens de bezorgpoging gewoon thuis was maar dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb daarom uw klacht direct doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger. Deze zal de kwestie bespreken en u mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postnl waardeloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat de pakketbezorger voortaan aanbelt. Ben benieuwd!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?