Opgelost door POSTNL: Briefje in de bus terwijl ik gewoon thuis was. Bellen zelfs niet meer aan.

angry Opgelost
Postnl waardeloos

Voor de zoveelste keer een briefje in de bus zonder aan te bellen. Was gewoon thuis.

Je bestellers beter controle of ze daadwerkelijk bij de mensen hebben aangebeld.

Waardeloos PostNL geen fatsoenlijke bezorgers meer.

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat u een briefje in de bus krijgt zonder dat er aangebeld wordt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - zou u kunnen controleren of uw bel juist werkt (dit moet ik aangeven in de klacht)?

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u tijdens de bezorgpoging gewoon thuis was maar dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb daarom uw klacht direct doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger. Deze zal de kwestie bespreken en u mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals gebeurt.

Postnl waardeloos
Dat de pakketbezorger voortaan aanbelt. Ben benieuwd!!!!