Opgelost door POSTNL: Briefpost kwijt

sad Opgelost
Cobus

Structureel briefpost niet bezorgd.
Postbezorgster gooit regelmatig post bij de buren, er de vraag of je het zelf even ophaalt.

In de postnl app zie je dat je post krijgt. Naar er wordt niets bezorgt.als hé dan een klacht indien krijg je altijd hetzelfde verhaal met sorry.... Enz enz.

Aan sorry heb ik niets. Afgelopen 2 maanden 3 klachten ingediend, waarvan 1 helemaal niet geregistreerd.

Wanneer wordt er eens wat aan gedaan? Zonder je met een kluitje het riet in te sturen.
Lokatie Oost souburg.

Serieus naar klacht luisteren en oplossen i.p.v. Sorry zeggen en weer verder gaan

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpostzendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u deze klacht al op 6 december telefonisch ingediend. Ik kan helaas niet nogmaals dezelfde klacht voor u indienen.

Cobus
Ik snap dat als ik de klacht heb ingediend dat deze dan niet nogmaals geregistreerd kan worden. Waar ik mij wel boos over maak is dat er nooit enige terug koppeling is en als tijd wordt afgedaan met een enkele sorry. Maar ik zit er wel mee dat ik mijn post weer kwijt ben en er niets aan gedaan wordt. Vandaag nog een goed gesprek gehad met leidinggevende. Ben hoopvol maar we gaan het zien.