Opgelost door POSTNL: Briefpost worden verkeerd bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197325
Gebruiker
Rachid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Regelmatig worden brieven en kleine pakketjes van ons in de brievenbus van de buren gegooid. Vroeger kon ik bij de buren van de Wachterstraat 86, Zaandam (ik woon zelf op de Heukelsstraat 86) aankloppen voor mijn post (Alhoewel ik niet altijd het gevoel heb dat ik alles mee krijg). Sinds kort is dat niet meer mogelijk omdat er niemand meer woont. Deze klacht hebben veel mensen (misschien wel iedereen) in onze flat.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Irchouq,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw post met regelmaat terecht komt op een ander adres waar niemand woonachtig is. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels e-mail contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een melding is gemaakt. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het verantwoordelijk bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers om de postbezorging te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Rachid
    Datum
    Er is door PostNL snel geprobeerd telefonisch contact met mij op te nemen en voicemail ingesproken (ik was op een afspraak en kon daarna het anonieme nummer niet terug bellen). vervolgens kreeg ik een mail waarin staat dat ze gaan uitzoeken hoe komt dat de post regelmatig verkeerd wordt bezorgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rachid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen