Regelmatig worden brieven en kleine pakketjes van ons in de brievenbus van de buren gegooid. Vroeger kon ik bij de buren van de Wachterstraat 86, Zaandam (ik woon zelf op de Heukelsstraat 86) aankloppen voor mijn post (Alhoewel ik niet altijd het gevoel heb dat ik alles mee krijg). Sinds kort is dat niet meer mogelijk omdat er niemand meer woont. Deze klacht hebben veel mensen (misschien wel iedereen) in onze flat.
De oplossing
2 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer, mevrouw Irchouq,
Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw post met regelmaat terecht komt op een ander adres waar niemand woonachtig is. Mijn excuses voor deze gang van zaken.
Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels e-mail contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een melding is gemaakt. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het verantwoordelijk bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers om de postbezorging te verbeteren.
Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annet PostNL Klantenservice
Auteur
Rachid
Datum
Er is door PostNL snel geprobeerd telefonisch contact met mij op te nemen en voicemail ingesproken (ik was op een afspraak en kon daarna het anonieme nummer niet terug bellen). vervolgens kreeg ik een mail waarin staat dat ze gaan uitzoeken hoe komt dat de post regelmatig verkeerd wordt bezorgd.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Rachid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.