Klacht POSTNL: brieven en pakketen zijn soms niet berzorgt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98935
Gebruiker
Bobfifield
Datum
6 reacties

Details

De klacht

brieven en pakketen zijn soms niet berzorgt ......het adres is op een zand pad en dat is mischien waarom, met slecht weer is het soms moeilijk bereikbaar

De oplossing

dat postbestellers die werken voor post nl zijn op de hoogt gebracht van mijn moeilijk te vinden adres

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Fifield,
    Wat een nare situatie voor u. Ik wil graag een melding uitzetten naar uw postbode maar naar aanleiding van uw informatie kan ik helaas nog geen actie ondernemen. Vandaar dat ik enkele aanvullende informatie nodig heb. Zou ik van u een 3S code mogen ontvangen van een pakket die u niet ontvangen heeft? Ook uw e-mailadres zou van pas komen.
    Met vriendelijke Groet,
    Remy
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Bobfifield
    Datum
    Dear Remy apologies for the English
    3SKABA65220966 picked packet up myself
    3SYZXW1003719 returned to supplier Petduka........
    e-mail rmfifield@gmail.com
    I understand that the location is not the easiest, I simply want to be sure!! that the post comes .....at the moment I am uncertain
    I would be flexible as it can be seen that Monday Wednesday/Thursday and Saturday is also a servicemany thanks for your reply and look forward to hearing from youBobRobert Fifield
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dear Mr Fifield,The package 3SKABA65220966 was delivered, but could you explain me what seems to be the problem how the delivery took place? The package 3SYZXW1003719 was returned to sender. In this last one I would advise you to contact the sender, the exact reason will be on the package.The deliverer has been notified that your address is hard to find, but after a conversation he/she knows where you live. Sorry for the inconvenience.Kind Regards,
    Femke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Bobfifield
    Datum
    Hi Femke,
    I don't understand the statement 3SKABA65220966 was delivered, in fact it was returned to sender where I picked it up by myself from Tuin & Parkmachines Angenendt
    Kasteelsestraat 7 6611 KA Overasselt on the 18-02-2015. .....ok 7 euros wasted! 3SYZXW1003719 can be put back in the system for delivery who pays?
    looking forward to your replybob
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dear mister Fifield,Thank you for your reply. Are you sure trackingnumber 3SKABA65220966 is correct? Because the results show this parcel is delivered, but at a completely different address then yours. Could you please check the trackingnumber? The sender of 3SYZXW1003719 is the one who has to take action to make sure the parcel comes to your address again. Because the parcel was send without insurance I’m afraid it’s not possible to give you a refund. The driver has been notified about your address and knows how to find it now. I hope I have been of service and awaiting your response,With kind regards,Tamar
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Bobfifield
    Datum
    seems a rather hit and miss situation I would have thought the postal system would not be a lottery could be lucky or may be not.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bobfifield
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?