Klacht POSTNL: Brieven en pakketten worden niet bezorgd

Klachtnummer
# 64397
Gebruiker
Anne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een online besteld pakket a 20euro (www.destempelfabriek.nl te Meppen, aan A.Vlot Fröbelstraat 9B 4812 PV Breda) niet aan. De meneer waarbij ik besteld had, was zo vriendelijk het pakket nog eens te versturen, maar weer had ik niet ontvangen. Ik wilde een klacht indienen, maar die werd via de klachtenservice van PostNL enkel genoteerd. Ik zou niet worden teruggekoppeld. Daar heb je dus niets aan. Een paar weken later was ik jarig, maar ik heb geen kaarten mogen ontvangen. Terwijl ik weet dat ik er ten minste 1 had moeten krijgen uit West Zaan.
Daarnaast ben ikzelf postbode en weet dus wanneer ik folders in de bus kan verwachten. Deze worden sporadisch bezorgd. Ik denk dus dat de postbode haar dagen uitkiest waarop ze bezorgd en waarop ze de post weggooit of weet ik wat mee doet.

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat de betreffende postbode met consequenties te maken krijgt. Het liefst zou ik mijn geld terug willen van de stempel. Zo kan ik een nieuwe aanschaffen en die op een ander adres laten bezorgen. Wanneer mijn post ooit nog gevonden wordt zou ik die graag weerzien.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Vlot,Bedankt voor uw reactie op deze website. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de pakket- en postbezorging niet correct verloopt op uw adres en dat u onder andere uw pakket en verjaardagskaarten niet heeft ontvangen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Tot mijn spijt kan ik briefpost niet traceren. Om deze reden heb ik geen mogelijkheid om te achterhalen wat de reden is dat deze post niet is aangekomen. Uiteraard heb ik hiervan melding gemaakt, zodat de leidinggevende op het bestelkantoor maatregelen kan nemen om de bezorging te verbeteren. Mocht het pakketje van de stempelfabriek die u niet heeft ontvangen voorzien zijn van een barcode dan zou ik deze graag van u ontvangen.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Anne
    Datum
    Het pakketje van de stempelfabriek heeft geen barcode aangezien het door de brievenbus zou moeten passen.
    Inmiddels hebben wij ook niet ontvangen;
    - een kaartje (gefeliciteerd met je verhuizing)
    - een contract van Essent
    - een persoonlijke brief
    - post gericht aan mijn bedrijf studioVLOTDit kan gewoon niet. Ik weet bijna zeker dat de postbode haar werkt niet goed doet. Het kan bijna niet dat er zoveel fout gaat bij de sorteringsprocedure op 1 adres. Onze post wordt gewoon gedumpt.
    -

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen