Klacht POSTNL: Brieven en pakketten worden niet bezorgd
Details
Klacht
Een online besteld pakket a 20euro (www.destempelfabriek.nl te Meppen, aan A.Vlot Fröbelstraat 9B 4812 PV Breda) niet aan. De meneer waarbij ik besteld had, was zo vriendelijk het pakket nog eens te versturen, maar weer had ik niet ontvangen. Ik wilde een klacht indienen, maar die werd via de klachtenservice van PostNL enkel genoteerd. Ik zou niet worden teruggekoppeld. Daar heb je dus niets aan. Een paar weken later was ik jarig, maar ik heb geen kaarten mogen ontvangen. Terwijl ik weet dat ik er ten minste 1 had moeten krijgen uit West Zaan.Daarnaast ben ikzelf postbode en weet dus wanneer ik folders in de bus kan verwachten. Deze worden sporadisch bezorgd. Ik denk dus dat de postbode haar dagen uitkiest waarop ze bezorgd en waarop ze de post weggooit of weet ik wat mee doet.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat de betreffende postbode met consequenties te maken krijgt. Het liefst zou ik mijn geld terug willen van de stempel. Zo kan ik een nieuwe aanschaffen en die op een ander adres laten bezorgen. Wanneer mijn post ooit nog gevonden wordt zou ik die graag weerzien.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.