Klacht POSTNL: Brieven in verkeerde brieven bus.

Jeffrey92wijk

Brieven worden niet aan juiste geaddreseerde bezorgd op een combinatie adress.
Bijvoorbeeld Adress in gemeente bestaat als 118 Bis en is onderverdeeld in 118 A, B, C en D
Brieven van de gemeente en dergelijke instanties die het gemeente register aanhouden als bezorg adress staat dus 118 Bis op en worden met regelmaat door PostNL zonder de naam te controleren in 118 B gedeponeerd.
Helaas is 118 Bis GEEN 118 B.

Dat de bezorgers duidelijke instructies krijgen om niet alleen huisnummer maar ook geaddreseerde te controleren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze post foutief is afgeleverd en dat dit al meerdere malen is voorgevallen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het subnummer bij uw adres? Dit staat niet vermeld bij de privé informatie.

- Wij bezorgen op basis van postcode en huisnummer en kijken niet naar de naam van de geadresseerde. Begrijp ik goed dat er een adres is met de toevoeging B en een ander adres met de toevoeging Bis? Zijn dit beide officiële adressen?

- Staat er op deze post de melding PostNL port betaald of een streepjescode?

- Op welke datum is de post foutief afgeleverd en van welk adres heeft u toen post ontvangen?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.