Klacht POSTNL: Brieven meerdere malen niet bezorgd

Klachtnummer
# 73270
Gebruiker
Betul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in 3 maanden tijd meerdere malen geen brieven bezorgd gekregen door PostNL. Hier kwam ik achter, doordat ik aangetekende brieven door deurwaarders kreeg die persoonlijk worden bezorgd. Nadat ik contact opnam met de deurwaarders gaven ze aan dat er meer dan 3 keer een brief met een herinnering wordt verstuurd, voordat er een beslaglegging komt. Ik heb PostNL hierover benaderd en die gaven aan dat ze het niet kunnen controleren. Doordat mijn post in die 3 maanden niet is bezorgd heb ik enorme rekeningen van boven de 1000euro moeten betalen. Dit wordt niet vergoed door PostNL. Er wordt een melding gemaakt en dat is het. Nu ben ik bang dat er meerdere poststukken niet worden bezorgd, waardoor ik hogere rekeningen krijg.

De oplossing

Ik wil graag hier een oplossing voor dat mijn poststukken wel worden bezorgd. Eventueel een vergoeding zou ook een prima oplossing zijn, want in 3 maanden tijd ben ik meer dan 1000euro kwijt aan extra kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cavlun,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan dat meerdere poststukken u niet hebben bereikt. Mijn excuses hiervoor. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de bezorgafdeling. Binnen drie werkdagen zal uw melding worden besproken om de kwaliteit van de bezorging op uw adres te verbeteren. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen