Klacht POSTNL: Brieven meerdere malen niet bezorgd
Details
De klacht
Ik heb in 3 maanden tijd meerdere malen geen brieven bezorgd gekregen door PostNL. Hier kwam ik achter, doordat ik aangetekende brieven door deurwaarders kreeg die persoonlijk worden bezorgd. Nadat ik contact opnam met de deurwaarders gaven ze aan dat er meer dan 3 keer een brief met een herinnering wordt verstuurd, voordat er een beslaglegging komt. Ik heb PostNL hierover benaderd en die gaven aan dat ze het niet kunnen controleren. Doordat mijn post in die 3 maanden niet is bezorgd heb ik enorme rekeningen van boven de 1000euro moeten betalen. Dit wordt niet vergoed door PostNL. Er wordt een melding gemaakt en dat is het. Nu ben ik bang dat er meerdere poststukken niet worden bezorgd, waardoor ik hogere rekeningen krijg.De oplossing
Ik wil graag hier een oplossing voor dat mijn poststukken wel worden bezorgd. Eventueel een vergoeding zou ook een prima oplossing zijn, want in 3 maanden tijd ben ik meer dan 1000euro kwijt aan extra kosten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.