Klacht POSTNL: Brieven worden niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361610
Gebruiker
Bella
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Veel post heb ik niet ontvangen op mijn adres. Hierdoor ben ik ook in de problemen gekomen met de gemeente.

Op mijn postvak staat 9 II, maar op brieven vaak 9 2 (9-2hoog dus) maar het kan zijn dat ze het daarom verkeerd bezorgen. Of wellicht als 92 lezen. De buurvrouw (op 9-1) schijnt dit ook vaak te hebben.

Hoe dan ook komen bepaalde brieven dus niet binnen.

De oplossing

Kijken waar het fout gaat, zodat ik alle brieven kan ontvangen en niet weer in de problemen raak.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u niet alle post van u ontvangt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - het aantal brieven die u niet heeft ontvangen;
    - de bevestiging dat deze zendingen door PostNL verzorgd worden.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bella
    Datum
    Het is niet te doen om een exact aantal gemiste poststukken te noemen. Omdat ik pas achteraf op onprettige wijze ingelicht wordt dat ik ergens niet op reageer. Een voorbeeld kan ik u wel noemen: zowat alle post van de gemeente Amsterdam heb ik niet ontvangen. Ook van het UWV niet. Zou het kunnen dat de nieuwe nummering van etages daar een rol bij speelt.? De etages worden nu door een gewoon cijfer weer gegeven terwijl dat vroeger een Romeinse II was. Zouden uw postbezorgers mijn huisnummer, nl.. 9. 2. verwarren met 92? Mijn boven- en benedenburen klagen ook dat zij problemen met de postbezorging hebben. Ik ben niet de enige op dit adres met dit probleem. Ik stel het op prijs als u mijn klacht serieus wil nemen. De gemeente Amsterdam heeft mij schriftelijk laten weten dat zij verwachten dat de problemen met uw postbezorging worden opgelost.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik begrijp dat dit zeer lastig voor u is. Graag hoor ik van uw of de poststukken, verstuurd door de Gemeente Amsterdam, verzonden zijn door PostNL en op welke data de poststukken bezorgd moesten worden.

    Als u een schatting kan geven van het totaal aantal poststukken, kan dit verwerkt worden in uw klacht.
    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie en dat u dit heeft nagevraagd bij de gemeente. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Briefpost kan ik niet traceren, omdat hier geen administratie van wordt bijgehouden. Uiteraard heb ik hier wel een melding van gemaakt. U zal geen verdere terugkoppeling ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken en zal de bezorging extra in de gaten houden om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen