Klacht POSTNL: brieven

Hss

Hallo. mijn post wordt bij buurvrouw bezorgt. dat gebeurt vaak dat vind ik niet normaal

ik wil mijn post of mij brieven niet bij ander mensen terecht.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verkeerd bezorgen van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- is de post via PostNL verzonden? Dit is te herkennen aan de oranje streepjescode onderaan de envelop.

- is de post wel correct geadresseerd?

- postcode + huisnummer van uw buurvrouw

- uw e-mailadres.

- datum van bezorging.