Klacht POSTNL: brieven

Klachtnummer
# 351800
Gebruiker
Hss
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo. mijn post wordt bij buurvrouw bezorgt. dat gebeurt vaak dat vind ik niet normaal

De oplossing

ik wil mijn post of mij brieven niet bij ander mensen terecht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verkeerd bezorgen van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:


    - is de post via PostNL verzonden? Dit is te herkennen aan de oranje streepjescode onderaan de envelop.

    - is de post wel correct geadresseerd?

    - postcode + huisnummer van uw buurvrouw

    - uw e-mailadres.

    - datum van bezorging.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen