Opgelost door POSTNL: brievenbus aangereden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 476488
Gebruiker
D.A. Wassink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De postnl bezorger heeft hoogstwaarschijnlijk onze brievenbus aangereden, we hebben foto's
De bus is dusdanig vernield dat hij niet meer te gebruiken is.
Er is geen bericht achtergelaten.
Graag wil ik in contact met deze bezorger.

De oplossing

uitzoeken wie er gisteren bij ons de post heeft bezorgd, en deze vragen of hem /haar dit overkomen is

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt. U geeft aan dat de schade hoogstwaarschijnlijk is veroorzaakt door de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik op dit moment van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft iemand gezien dat de schade veroorzaakt is door de postbezorger?

    - Is er op de betreffende dag alleen post door PostNL bij u afgeleverd? Is de bezorgde post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of streepjescode rechtsonder of betreft het een pakket met Track & Trace-code?

    - Kunt u wellicht inschatten wat u verwacht qua schadebedrag?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

    Ik heb uw melding doorgestuurd naar de bezorgafdeling zodat dit verder opgepakt zal worden. Uiterlijk 18 september zal over de verdere afhandeling contact met u worden opgenomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.A. Wassink
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL lost dit goed op, op hun kosten kunnen we een nieuwe brievenbus aanschaffen. Dank jullie wel. Gr Andre
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen