Opgelost door POSTNL: brievenbus aangereden

D.A. Wassink

De postnl bezorger heeft hoogstwaarschijnlijk onze brievenbus aangereden, we hebben foto's
De bus is dusdanig vernield dat hij niet meer te gebruiken is.
Er is geen bericht achtergelaten.
Graag wil ik in contact met deze bezorger.

uitzoeken wie er gisteren bij ons de post heeft bezorgd, en deze vragen of hem /haar dit overkomen is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt. U geeft aan dat de schade hoogstwaarschijnlijk is veroorzaakt door de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik op dit moment van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft iemand gezien dat de schade veroorzaakt is door de postbezorger?

- Is er op de betreffende dag alleen post door PostNL bij u afgeleverd? Is de bezorgde post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of streepjescode rechtsonder of betreft het een pakket met Track & Trace-code?

- Kunt u wellicht inschatten wat u verwacht qua schadebedrag?

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Ik heb uw melding doorgestuurd naar de bezorgafdeling zodat dit verder opgepakt zal worden. Uiterlijk 18 september zal over de verdere afhandeling contact met u worden opgenomen.

D.A. Wassink
PostNL lost dit goed op, op hun kosten kunnen we een nieuwe brievenbus aanschaffen. Dank jullie wel. Gr Andre