Klacht POSTNL: brievenbus envelop leeg geleverd

MagdaP

ik heb vorige week vrijdag een kartonnen envelop ontvangen die drijfnat en open was,erin zat niet meer het schoolboek maar alleen nog de begeleidende brief!
Ik was op het moment van bezorgen thuis,dus ik ben achter de bode aan gelopen(het was toen al een tijd droog )en vroeg hem wat ik hiermee aan moest.
Tot mijn verbazing zei hij dat hij er niets aan kon doen omdat we nou eenmaal in Nederland wonen en het hier vaak regent!
Hij zei ook dat het dom was van het bedrijf dat het boek opstuurde om het in karton te verpakken...
Toen ik hem verbaasd aan keek zei hij : als u wilt kunt u n klacht in dienen met de computer....
Ik voelde me behoorlijk in mijn hemd staan,voelde me totaal niet gehoord ,en bovendien mis ik dus een boek!
ik heb al eerder via facebook een bericht gestuurd met de foto's van het poststuk erbij omdat ik dacht dat dat de manier was,telefonisch was het erg druk en dus kon ik het ook zo proberen.
Tot nu toen heb ik daar echter nog geen reactie op gekregen en is het probleem dus nog niet opgelost!
Graag kom ik met u in contact hoe dit nu verder opgelost kan worden.
ik heb meerdere foto's maar kan er maar 1 bijvoegen hier.Op verzoek kan ik ze u zenden.

ik zou willen dat ik het verdwenen boek-wat al betaald is door mijn werkgever-alsnog terecht komt of vergoed wordt zodat ik een nieuw boek kan bestellen voor mijn school begint eind januari.

MagdaP
    Helaas heb ik nog steeds geen reactie gekregen op mijn klacht met de lege envelop van n paar weken geleden!ik zou graag zien dat mijn bericht in ieder geval wordt gelezen...

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw pakket op deze manier bij u aan is gekomen. Ik zie helaas dat uw pakketje als een brievenbuspakketje is verzonden. Hierdoor kan er helaas niet een onderzoek naar de inhoud mogelijk en is er helaad geen recht op een schadevergoeding vanuit PostNL. Voor vergoeding of vervanging van de inhoud kunt u eventueel contact opnemen met de afzender van uw pakketje.

MagdaP
Post nl zegt geen verantwooeding te hebben voor brievenbuspost die zeiknat en open wordt geleverd...en dat terwijl de postbode gewoon niet verantwoordelijk is omgegaan met de post.blijkbaar mogen ze brievenbuspost open en nat en leeg aanleveren. Verder werd er niet op mijn telefoontje gereageerd,later per mail geen reactie en pas nadat de klacht zogenaamd bijna verlopen was en ik daar op reageerde kwam er deze reactie...erg slap!Ik voel me totaal niet gehoord en serieus genomen!