Klacht POSTNL: brievenbus envelop leeg geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415253
Gebruiker
MagdaP
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb vorige week vrijdag een kartonnen envelop ontvangen die drijfnat en open was,erin zat niet meer het schoolboek maar alleen nog de begeleidende brief!
Ik was op het moment van bezorgen thuis,dus ik ben achter de bode aan gelopen(het was toen al een tijd droog )en vroeg hem wat ik hiermee aan moest.
Tot mijn verbazing zei hij dat hij er niets aan kon doen omdat we nou eenmaal in Nederland wonen en het hier vaak regent!
Hij zei ook dat het dom was van het bedrijf dat het boek opstuurde om het in karton te verpakken...
Toen ik hem verbaasd aan keek zei hij : als u wilt kunt u n klacht in dienen met de computer....
Ik voelde me behoorlijk in mijn hemd staan,voelde me totaal niet gehoord ,en bovendien mis ik dus een boek!
ik heb al eerder via facebook een bericht gestuurd met de foto's van het poststuk erbij omdat ik dacht dat dat de manier was,telefonisch was het erg druk en dus kon ik het ook zo proberen.
Tot nu toen heb ik daar echter nog geen reactie op gekregen en is het probleem dus nog niet opgelost!
Graag kom ik met u in contact hoe dit nu verder opgelost kan worden.
ik heb meerdere foto's maar kan er maar 1 bijvoegen hier.Op verzoek kan ik ze u zenden.

De oplossing

ik zou willen dat ik het verdwenen boek-wat al betaald is door mijn werkgever-alsnog terecht komt of vergoed wordt zodat ik een nieuw boek kan bestellen voor mijn school begint eind januari.

2 reacties

  1. Auteur
    MagdaP
    Datum
    Helaas heb ik nog steeds geen reactie gekregen op mijn klacht met de lege envelop van n paar weken geleden!ik zou graag zien dat mijn bericht in ieder geval wordt gelezen...
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw pakket op deze manier bij u aan is gekomen. Ik zie helaas dat uw pakketje als een brievenbuspakketje is verzonden. Hierdoor kan er helaas niet een onderzoek naar de inhoud mogelijk en is er helaad geen recht op een schadevergoeding vanuit PostNL. Voor vergoeding of vervanging van de inhoud kunt u eventueel contact opnemen met de afzender van uw pakketje.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MagdaP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post nl zegt geen verantwooeding te hebben voor brievenbuspost die zeiknat en open wordt geleverd...en dat terwijl de postbode gewoon niet verantwoordelijk is omgegaan met de post.blijkbaar mogen ze brievenbuspost open en nat en leeg aanleveren. Verder werd er niet op mijn telefoontje gereageerd,later per mail geen reactie en pas nadat de klacht zogenaamd bijna verlopen was en ik daar op reageerde kwam er deze reactie...erg slap!Ik voel me totaal niet gehoord en serieus genomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen