Klacht POSTNL: Brievenbus kapot

S

Pakket doorgeduwd door brievenbus, resultaat binnenzijde brievenbus kapot. Klacht ingediend maar verder niets meer vernomen van postnl

Vergoeding onkosten

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket
    -Uw emailadres
    -Gegevens van de afzender

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding doorgezet worden naar de verantwoordelijke van de bezorger in uw regio. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.