Klacht POSTNL: Brievenbus kapot

Klachtnummer
# 336372
Gebruiker
S
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket doorgeduwd door brievenbus, resultaat binnenzijde brievenbus kapot. Klacht ingediend maar verder niets meer vernomen van postnl

De oplossing

Vergoeding onkosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

    -De trackingcode van het betreffende pakket
    -Uw emailadres
    -Gegevens van de afzender

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding doorgezet worden naar de verantwoordelijke van de bezorger in uw regio. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen