Klacht POSTNL: Brievenbus pakje inhoud verdwenen.

Dolf

Helaas is na aflevering van een pakje bij de ontvanger de inhoud verdwenen. Gaat om 'slechts' 25 euro. De wanten die er in zouden moeten zitten zijn er uit gehaald. De enveloppe vakkundig gesloopt. Wel een leuk kaartje van PostNL dat het pakje open was geweest..... Betreft hier gewoon ordinaire diefstal of verduistering in dienstbetrekking. Aangifte gedaan bij de politie. PostNL wijst alle verantwoordelijkheid af. De kous is daarmee af denkt men. Het lijkt wel of je ieder pakje wat je verzend verzekerd en aangetekend moet aanbieden. Neem wel juridische stappen uit principe. PostNL blijft in gebreke. Biedt dienst aan die niet of onvolledig is afgehandeld.

Onderzoek instellen bij personeel die zich schuldig maken aan het achterover drukken van andermans spullen ! Misschien beter betalen?

Geachte heer Van de Berg,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat een pakketje zonder inhoud is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken.

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende aanvullende informatie van u:

- Wat is het volledige adres van de geadresseerde?
    - Op welke datum is de post bezorgd?
    - Indien met code verstuurd: wat is de 3S-code van het pakketje?
    - Zijn er specifieke kenmerken bekend van de inhoud, zoals bijvoorbeeld kleur/merk/maat?

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Tamar