Klacht POSTNL: brievenbus pakje zoek
Details
Klacht
Ik zit op een brievenbus pakje te wachten met een trackingnummer, deze zou bezorgd worden op 1/3 maar tot op heden niks ontvangen, de tracking stopt ook bij ontvangen door postnl. Ik heb div keren gebeld met de klantenservice en deze geven allemaal verschillende antwoorden, de een zegt u kunt de tracking volgen via tracktrace en de bezorgen heeft het pakje (enveloppe) nog niet meegenomen en word altijd bezorgd door een pakketbezorger, neen zegt de volgende dit komt met de briefpost en de scanning klopt vaak niet....hoe kan het dat er op jullie webside een mooie video staat met de gang van zaken bij het versturen van een brievenbus pakje...het geheel is te volgen t/m de scan van aflevering...wie heeft hier nu gelijk? de video of zijn de medewerkers niet goed op de hoogte ? jammer genoeg is dit niet verzekerd en kan ik waarschijnlijk naar de inhoud fluiten, ik durf hier al geen enveloppen met inhoud te ontvangen omdat dat ook vaak niet aankomt en dacht via deze manier van verzenden zit ik goed, niet dus...ik kan geen onderzoek opstarten want dat moet de afzender doen en helaas hebben deze niet zoveel zin om hier moeite voor te doen...weg is weg..zeer teleurgesteld in postnlGewenste oplossing
Ik zou graag willen dat hier een onderzoek naar gedaan zou worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.