Klacht POSTNL: brievenbus pakje zoek

sad Niet opgelost
hans

Ik zit op een brievenbus pakje te wachten met een trackingnummer, deze zou bezorgd worden op 1/3 maar tot op heden niks ontvangen, de tracking stopt ook bij ontvangen door postnl. Ik heb div keren gebeld met de klantenservice en deze geven allemaal verschillende antwoorden, de een zegt u kunt de tracking volgen via tracktrace en de bezorgen heeft het pakje (enveloppe) nog niet meegenomen en word altijd bezorgd door een pakketbezorger, neen zegt de volgende dit komt met de briefpost en de scanning klopt vaak niet....hoe kan het dat er op jullie webside een mooie video staat met de gang van zaken bij het versturen van een brievenbus pakje...het geheel is te volgen t/m de scan van aflevering...wie heeft hier nu gelijk? de video of zijn de medewerkers niet goed op de hoogte ? jammer genoeg is dit niet verzekerd en kan ik waarschijnlijk naar de inhoud fluiten, ik durf hier al geen enveloppen met inhoud te ontvangen omdat dat ook vaak niet aankomt en dacht via deze manier van verzenden zit ik goed, niet dus...ik kan geen onderzoek opstarten want dat moet de afzender doen en helaas hebben deze niet zoveel zin om hier moeite voor te doen...weg is weg..zeer teleurgesteld in postnl

Ik zou graag willen dat hier een onderzoek naar gedaan zou worden.
klachtafhandeling afwachten, ik vind alleen de video die op de webside staat van postnl niet toepasselijk en klopt niet met het antwoord wat ik van postnl gehoord hebt, een brievenbus pakje is dus niet te volgen , vreemd genoeg verdwijnen er ook vaak bubble enveloppen....de briefpost bezorging is ook niet wat het was..steeds weer andere vreemde snuiters die lopen te zoeken naar de juiste huisnummers.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Een brievenbuspakje is wat minder goed te traceren dan een pakket met een Track & Trace code, omdat dit pakket via de sortering van briefpost gaat en wordt afgeleverd via de postbode. Het pakket is in grote lijnen te volgen.Ik zie aan de hand van mijn administratie dat de afzender inmiddels een onderzoek heeft opgestart. Die zal daar binnenkort de uitslag over ontvangen. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender hierover en ik hoop uiteraard dat het pakket spoedig terecht is.