Klacht POSTNL: Brievenbus pakket arriveert na 11 dagen nog steeds niet bij sorteercentrum.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407146
Gebruiker
Luuk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

11 dagen geleden een Brievenbus pakket verstuurd en dit is tot heden niet bij het sorteercentrum gearriveerd.

De oplossing

Brievenbus pakket bij de geadresseerde bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het door u verzonden brievenbuspakket. Uw brievenbuspakket is al enige tijd onderweg. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u zich inmiddels zorgen begint te maken over de bezorging van uw brievenbuspakket. Ik zie dat u de zending via Bol.com verzendklaar gemaakt heeft. Daarom kunt u bij klachten of vermissing het beste even contact opnemen met Bol.com. Bol.com zal de situatie dan verder met ons afhandelen voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luuk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van het kastje naar de muur
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen