Klacht POSTNL: Brievenbus pakket arriveert na 11 dagen nog steeds niet bij sorteercentrum.

Luuk

11 dagen geleden een Brievenbus pakket verstuurd en dit is tot heden niet bij het sorteercentrum gearriveerd.

Brievenbus pakket bij de geadresseerde bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het door u verzonden brievenbuspakket. Uw brievenbuspakket is al enige tijd onderweg. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zich inmiddels zorgen begint te maken over de bezorging van uw brievenbuspakket. Ik zie dat u de zending via Bol.com verzendklaar gemaakt heeft. Daarom kunt u bij klachten of vermissing het beste even contact opnemen met Bol.com. Bol.com zal de situatie dan verder met ons afhandelen voor u.

Luuk
Van het kastje naar de muur