Klacht POSTNL: Brievenbus pakket toch niet ontvangen terwijl de postbode wel in de straat is geweest.

Partypapa

Gisteren zou ik een brievenbus pakketje ontvangen van Mediamarkt. ik kreeg netjes bericht dat de bezorger onderweg was, waar op ik in de avond een bericht kreeg dat postnl het helaas niet gehaald had. Vreemd want ik heb de postbode wel bij de brievenbussen gezien van ons appartementencomplex. Nogmaals het ging over een brievenbuspakket!!

Eerlijkheid van postnl
Pakketje wat door de brievenbus past is vandaag 14-07 weer uitgesteld schandalig postnl!!!!! Ik ben heel kwaad en hoop op een snelle levering. Maar ik heb het vermoeden dat postnl het kwijt is

Ik snap uiteraard dat u ongerust bent over deze zending. Dit soort zendingen gaan mee met de normale postbezorger en de scan dat de bezorger onderweg is wordt gemaakt op het depot, voor de bezorger onderweg is. Het is goed mogelijk dat daarna bleek dat de postbezorger deze zending niet meer mee kon nemen en het daardoor ook niet heeft kunnen bezorgen. De eerst volgende bezorgdag is morgen, postbezorging wordt gedaan van dinsdag tot en met zaterdag, waardoor ik verwacht dat deze zending dan alsnog mee zal en bij u afgeleverd zal worden.