Klacht POSTNL: Brievenbus pakket toch niet ontvangen terwijl de postbode wel in de straat is geweest.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463235
Gebruiker
Partypapa
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren zou ik een brievenbus pakketje ontvangen van Mediamarkt. ik kreeg netjes bericht dat de bezorger onderweg was, waar op ik in de avond een bericht kreeg dat postnl het helaas niet gehaald had. Vreemd want ik heb de postbode wel bij de brievenbussen gezien van ons appartementencomplex. Nogmaals het ging over een brievenbuspakket!!

Gewenste oplossing

Eerlijkheid van postnl
Geboden oplossing
Pakketje wat door de brievenbus past is vandaag 14-07 weer uitgesteld schandalig postnl!!!!! Ik ben heel kwaad en hoop op een snelle levering. Maar ik heb het vermoeden dat postnl het kwijt is
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u ongerust bent over deze zending. Dit soort zendingen gaan mee met de normale postbezorger en de scan dat de bezorger onderweg is wordt gemaakt op het depot, voor de bezorger onderweg is. Het is goed mogelijk dat daarna bleek dat de postbezorger deze zending niet meer mee kon nemen en het daardoor ook niet heeft kunnen bezorgen. De eerst volgende bezorgdag is morgen, postbezorging wordt gedaan van dinsdag tot en met zaterdag, waardoor ik verwacht dat deze zending dan alsnog mee zal en bij u afgeleverd zal worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen