Klacht POSTNL: Brievenbus pakket verdwenen

B

Brievenbus pakketje met track en tracé is kwijt, PostNL heeft onderzoek gestart en komt tot de conclusie dat het pakje kwijt is, jammer we vergoeden niets want is niet verzekerd. Waarom dan track en tracé? De zending moet na levering toch afgemeld worden ? Antwoord PostNL het kan zijn dat de batterij leeg was...!! Nadat ik geen genoegen met dit antwoord nam en weer met de klantenservice contact opnam, was het opeens wel afgeleverd ( alleen de ontvanger weet nergens van!) ze kletsen maar wat bij PostNL en nemen op geen enkele manier hun verantwoording , sterker nog de klantenservice hangt gewoon op! Conclusie mijn zoon is zijn horloge kwijt....

Ten eerste dat je serieus genomen wordt en niet afgescheept en mijn zoon wil zijn horloge a 155 euro vergoed hebben

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van een onderzoek naar een brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakketje is volgens onze algemene voorwaarden een onverzekerd product. Bij vermissing of beschadiging heeft u dan geen recht op schadevergoeding. Mocht u dit bij een volgende verzending wel willen, dan wil ik u adviseren de zending als aangetekend pakket te verzenden.

B
Niiets, wederom vermelding naar de voorwaarden.... Ze zouden kunnen beginnen met het aanpakken van de eigen organisatie, zolang een postbode zelf tekend voor ontvangst blijven ze ongeloofwaardig