Klacht POSTNL: Brievenbus pakket verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374309
Gebruiker
B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbus pakketje met track en tracé is kwijt, PostNL heeft onderzoek gestart en komt tot de conclusie dat het pakje kwijt is, jammer we vergoeden niets want is niet verzekerd. Waarom dan track en tracé? De zending moet na levering toch afgemeld worden ? Antwoord PostNL het kan zijn dat de batterij leeg was...!! Nadat ik geen genoegen met dit antwoord nam en weer met de klantenservice contact opnam, was het opeens wel afgeleverd ( alleen de ontvanger weet nergens van!) ze kletsen maar wat bij PostNL en nemen op geen enkele manier hun verantwoording , sterker nog de klantenservice hangt gewoon op! Conclusie mijn zoon is zijn horloge kwijt....

De oplossing

Ten eerste dat je serieus genomen wordt en niet afgescheept en mijn zoon wil zijn horloge a 155 euro vergoed hebben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van een onderzoek naar een brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een brievenbuspakketje is volgens onze algemene voorwaarden een onverzekerd product. Bij vermissing of beschadiging heeft u dan geen recht op schadevergoeding. Mocht u dit bij een volgende verzending wel willen, dan wil ik u adviseren de zending als aangetekend pakket te verzenden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niiets, wederom vermelding naar de voorwaarden.... Ze zouden kunnen beginnen met het aanpakken van de eigen organisatie, zolang een postbode zelf tekend voor ontvangst blijven ze ongeloofwaardig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen