Opgelost door POSTNL: Brievenbus pakketje staat wel in post.nl app maar helaas niets ontvangen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 416808
Gebruiker
Hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In mijn post.nl app word op 8-1-2020 een afbeelding getoond van een brievenbus pakketje wat ik zou moeten ontvangen. Het is inmiddels 14-1 heb helaas niets mogen ontvangen.....

De oplossing

Alsnog mijn brievenbus pakketje bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie gehad van post.nl.....
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een poststuk uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag is het brievenbus pakketje gelukkig als nog bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?