Klacht POSTNL: Brievenbus pakketjes al weken niet bezorgt en tt pakket steeds uitstel

sad Niet opgelost
Lagemaat#moevanpostnl

Al bijna week geen post en pakketjes er zouden dinsdag woensdag donderdag vrijdag brievenbus pakketjes geleverd worden nu zaterdag aantal pakketjes opgelopen naar 6 nog niks ontvangen ook de week daar voor 2 dagen thuis geweest voor bezorger onderweg wordt bezorgt en dan einde van de dag wordt toch morgen en dat paar keer en dan weer uitstel komt binnen 3 dagen de post is nog nooit zo slecht geweest bah

Zorgen dat alsnog de 20 brievenbus pakketjes bezorgt worden en de rest van de post en voor tt pakketjes niet steeds einde van de dag weer uitgesteld wordt
Ze gaan hun best doen om het op te lossen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van brievenbuspakjes. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u deze bestellingen tot op heden niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

- Of gaat het om pakjes zonder code die u in app heeft gezien? Zo ja, op welke datum? En wie zijn de afzenders?

- Wat is uw e-mail adres?

Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Echt heel kwalijk dat deze poststukken tot op heden niet heeft ontvangen. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Ik heb dit doorgegeven aan de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, is het niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen. Mochten wij de zendingen toch nog aantreffen, dan zullen we deze uiteraard bezorgen.