Klacht POSTNL: Brievenbus pakketjes al weken niet bezorgt en tt pakket steeds uitstel

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456101
Gebruiker
Lagemaat#moevanpostnl
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Al bijna week geen post en pakketjes er zouden dinsdag woensdag donderdag vrijdag brievenbus pakketjes geleverd worden nu zaterdag aantal pakketjes opgelopen naar 6 nog niks ontvangen ook de week daar voor 2 dagen thuis geweest voor bezorger onderweg wordt bezorgt en dan einde van de dag wordt toch morgen en dat paar keer en dan weer uitstel komt binnen 3 dagen de post is nog nooit zo slecht geweest bah

Gewenste oplossing

Zorgen dat alsnog de 20 brievenbus pakketjes bezorgt worden en de rest van de post en voor tt pakketjes niet steeds einde van de dag weer uitgesteld wordt
Geboden oplossing
Ze gaan hun best doen om het op te lossen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van brievenbuspakjes. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u deze bestellingen tot op heden niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

    - Of gaat het om pakjes zonder code die u in app heeft gezien? Zo ja, op welke datum? En wie zijn de afzenders?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Lagemaat#moevanpostnl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Lagemaat#moevanpostnl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Echt heel kwalijk dat deze poststukken tot op heden niet heeft ontvangen. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Ik heb dit doorgegeven aan de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, is het niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen. Mochten wij de zendingen toch nog aantreffen, dan zullen we deze uiteraard bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen