Klacht POSTNL: Brievenbus post pas in de avonduren geleverd

Henk

Brievenbus post pas na 19.00uur geleverd laatste tijd en ook nog op verkeerde adressen

Zorgen dat de brievenbus post gewoon overdag geleverd wordt en niet in de avonduren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over [de bezorging van post op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat post niet op het juiste adres wordt geleverd en dan ook nog vaak in de avonduren. Uw klacht heb ik dan ook doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat het intern kan worden besproken met de postbezorger. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.