Klacht POSTNL: brievenbus post waar blijf het? ???

Klachtnummer
# 166574
Gebruiker
ikke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo. Ik vraag me af of me post nog wel aan komt een vriend heeft vorige week woensdag middag een brief op de post naar mijn gedaan 7812ga nummer 11 is mij adres en bij deze nog steets niks binnen het was belangrijke post en.moest er Zekker vrijdag zijn vorige week. Heb ik kans dat het nog komt of is het onder schept ik mis vaker post dit is niet de eerste keer vertrouwen in de post Nee. Mvg

De oplossing

Ik hoop antwoord te krijgen waar het is en dat het maar nog mag komen! !

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw De raad,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat uw post die een vriend had verzonden tot op heden nog niet is ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is en wil u hiervoor mijn excuses aanbieden. Graag informeer ik u hierover.

    Als een zending via briefpost is verzonden zonder track en tracé code is het helaas niet mogelijk om te achterhalen wat er precies mee is gebeurd omdat de zending niet traceerbaar is. Mocht het nog steeds niet zijn aangekomen, kan ik uiteraard wel een klacht aanmaken zodat we kunnen kijken of het vaker gebeurd in jouw buurt en om onze processen te verbeteren.

    Om dit aan te kunnen maken heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Zou je nog kunnen aangeven of de afzender het via ons heeft verzonden en waar het op de bus was gedaan? Ik hoor het graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen