Klacht POSTNL: Brievenbus poststukken veel later bezorgd

sad Niet opgelost
M.Lammerts

Niet of veel later bezorgen van brievenbus poststukken.Ik zie in de app dat er post onderweg is maar vaak wordt dit dagen tot soms een week later pas bezorgd

De brievenbus poststukken op redelijk termijn bezorgen minimaal binnen drie dagen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap uiteraard dat het niet fijn is dat uw post later aankomt dan verwacht. Helaas is er op dit moment een vertraging in de verwerking, waardoor we dit helaas niet kunnen verhelpen. Mocht de huidige situatie voorbij zijn dan zal u uw post weer gewoon binnen normale aflevertijden binnen krijgen.

M.Lammerts
Ik heb al langer het idéé dat mijn postcode gebied niet de juiste aandacht krijgt ook al ver voor de corona crisis en nee mijn post is nu al meer dan 7 werkdagen onderweg als je contact opneemt met post nl sta zomaar een half uur in de wacht