Klacht POSTNL: Brievenbus poststukken veel later bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450902
Gebruiker
M.Lammerts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet of veel later bezorgen van brievenbus poststukken.Ik zie in de app dat er post onderweg is maar vaak wordt dit dagen tot soms een week later pas bezorgd

De oplossing

De brievenbus poststukken op redelijk termijn bezorgen minimaal binnen drie dagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat het niet fijn is dat uw post later aankomt dan verwacht. Helaas is er op dit moment een vertraging in de verwerking, waardoor we dit helaas niet kunnen verhelpen. Mocht de huidige situatie voorbij zijn dan zal u uw post weer gewoon binnen normale aflevertijden binnen krijgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Lammerts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb al langer het idéé dat mijn postcode gebied niet de juiste aandacht krijgt ook al ver voor de corona crisis en nee mijn post is nu al meer dan 7 werkdagen onderweg als je contact opneemt met post nl sta zomaar een half uur in de wacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen