Klacht POSTNL: Brievenbus te klein voor brievenbuspakket?

Klachtnummer
# 46607
Gebruiker
Jantde vries
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou gister een brievenbuspakketje binnen krijgen. dit zou moeten passen. Toch lag er een briefje in de bus dat de bus te klein is. Gister meteen briefje opgehangen dat ze het aan deur mogen afgeven of aan de zijkant via een deurtje het er in kunnen doen. Krijg ik het vandaag opnieuw aangeboden of wat is de bedoeling? Ook word vaak het verkeerde nr bij ons in de bus gegooid.

De oplossing

Een snelle oplossing!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries,Uit uw bericht begrijp ik dat u wacht op een brievenbuspakje dat bezorgd had moeten worden, maar dat niet bleek te passen en dat u vaak verkeerde post krijgt bezorgd. Dit is natuurlijk erg vervelend, mijn excuses hier dan ook voor. U heeft een bericht gekregen dat uw pakketje niet bezorgd kon worden omdat uw brievenbus te klein is, of dat de verpakking van het poststuk te groot is. De postbezorger zal eerst aanbellen om uw pakketje alsnog te bezorgen. Als u niet thuis bent, zal hij het bij de buren proberen. Pas als uw buren niet thuis zijn krijgt u dit bericht in uw brievenbus. Wat er nu gaat gebeuren is dat -binnen 2 a 3 werkdagen- uw pakje via onze afdeling Pakketservice bij u wordt aangeboden. Als het goed is heeft u het inmiddels in ontvangst mogen nemen. Heeft u voor mij eventueel nog een voorbeel van verkeerde bezorging? Op welke datum is dit gebeurd en is de post door PostNL bezorgd?Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jantde vries
    Datum
    Hallo , het is ondertussen binnen ja. Had briefje op de brievenbus geplakt. Ook dat ze niet de post van de hele buurt bij ons moeten afleveren. Is nu ook al even niet meer gebeurt en ze hebben het briefje er af gehaald. De precieze datums weet ik niet.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries,Bedankt dat u aan ons doorgeeft dat alsnog uw briefbuspakket heeft ontvangen. Bij deze sluit ik uw melding af. Mochten er in de toekomst nog vragen/klachten zijn dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet,Sylvia
    PostNL Klantenservice