Klacht POSTNL: Brievenbus volg PostNL

Hallo,

Op maandag 3 november brievenbus volg verstuurd, het is nu vrijdag 7 november en het is nog niet aangekomen. Gebeld met PostNL kunnen er helaas niets aan doen, het is mijn verantwoordelijkheid dat ik voor deze verzendwijze heb gekozen (werd mij verteld). Ik vind dit echt belachelijk ik betaal hier geld voor en de klacht wordt niet serieus genomen. Ik heb gevraagd of hun een tegemoetkoming hier voor hebben. PostNL antwoord: het was mijn keuze om het te versturen met PostNL. Ik heb gevraagd of de postbezorger kon worden aangesproken, ook dit was niet mogelijk. PostNL is met geen enkele oplossing gekomen.

Compensatie, geld terug

Bruin
    Ik ben nu dus verplicht om EN nogmaals versturen als pakketpost €6,50 (i.p.v. €3,59) want brievenbus volgen werkt blijkbaar niet. En ik moet nogmaals het product versturen. Extra kosten voor mij €6,50 plus product €15,50 = €22,00. Graag een oplossing.
    Geachte mevrouw De Bruin,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw reactie geeft u aan dat een door u verzonden brievenbuspakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Graag informeer ik u verder.In mijn systeem kan ik zien dat er al wel een melding is gemaakt voor deze zending. Deze klacht zullen wij gebruiken om te kijken wat er mis is gegaan om zo herhaling in de toekomst te voorkomen. Helaas kan ik u geen schadevergoeding aanbieden omdat u de zending zonder verzekering heeft verzonden. Uiteraard bied ik u nogmaals mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke
    Bruin
    Ik vind dit absoluut geen oplossing! Ik ga ook zeker verder stappen ondernemen!