Opgelost door POSTNL: Brievenbus welke zij aangeven bestaat niet en een ander is weggehaald. zij antwoorden niet op klacht

Anoniem

In uw app wordt bij brievenbussen een brievenbus aangegeven op de hoek van de Vaartuigenlaan en Vlettepad in Woerden. Helaas staat deze daar niet en heeft daar nooit gestaan. De brievenbus op de Weidebloemenlaan tegenover de Boterbloemweide in Woerden is bij de laatste wijziging weggehaald. Ik kan me hier iets bij voorstellen want volgens de papieren zou de andere brievenbus binnen 200 meter afstand moeten staan. Helaas is papier en werkelijkheid in dit geval heel anders en blijkt er helemaal geen brievenbus meer te staan. Misschien dat er op een van de twee lokaties toch een brievenbus geplaatst kan worden om weer aan uw norm van 2500 meter te kunnen voldoen. Dit is meerdere malen gemeld maar er wordt niet op gereageerd.

Minimaal zou ik een antwoord wensen op de gemelde klacht maar liever zag ik dat op één van de genoemde lokaties een brievenbus geplaatst of terug geplaatst zou worden, een groot deel van de wijk moet een grotere afstand dan de norm van 2500 meter overbruggen.

Geachte heer Verhagen,Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u heeft geconstateerd dat er in onze app een brievenbus staat vermeld, welke op deze locatie niet aanwezig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inderdaad al contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. Er is vervolgens contact geweest met de verantwoordelijke afdeling en deze geeft aan dat dit inderdaad foutief in de app vermeld staat. De brievenbus kun u vinden op Vaartuigenlaan 101. Dit zal uiteraard in onze app worden aangepast. Mijn collega heeft u inmiddels per email hierover geïnformeerd.Ik wil u heel erg bedanken voor uw oplettendheid en dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons door te geven. Met vriendelijke groet,Annet
    Anoniem
    Licht hier de beoordeling van de afhandeling toe....ten werken. Nu de juiste lokatie van de brievenbus boven water is vind ik het wel goed.