Klacht POSTNL: Brievenbus wordt niet geleegd

Klachtnummer
# 410827
Gebruiker
Brievenbus95
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er staat een brievenbus op locatie Achterste Wei in Harderwijk (naast de Jumbo). Echter lijkt het er op dat deze brievenbus niet wordt geleegd, aangezien er al dagenlang geen post meer bij past

De oplossing

De brievenbus op Achterste Wei 3-5 z.sm. legen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de brievenbus op de Achterste Wei overvol is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan het een paar dagen duren voordat wij de meldingen op klachtenkompas onder ogen krijgen. Graag zou ik van u willen weten of de brievenbus nog steeds vol zit. Indien dit het geval is, dan kunt u dit het beste telefonisch of via de live chat melden. Wij kunnen hier dan direct een klacht van registreren. Ons telefoonnummer is: 088 22 55 555. De live chat kunt u bereiken via: https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-klantenservice/oeps/

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen