Klacht POSTNL: Brievenbuspakje( grote envelop)

sad Niet opgelost
Brievenbusellende

Brievenpostpakje gedeponeerd in de rode brievenbus maar nooit aangekomen bij de ontvanger

Zoeken naar het vermiste artikel

- de Track & Trace code van uw zending
    - uw e-mailadres

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de melding voor u uitgezet. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Daarnaast heb ik u een formulier via de post gestuurd. Met dit formulier kan er een onderzoek naar de inhoud gestart worden.

Brievenbusellende
Geen oplossing. Pakje is spoorloos Vandaag 22 mei vermissingsformulier ontvangen met datum 11 mei. Beetje trage verwerking bij post. nl