Klacht POSTNL: Brievenbuspakje met t&t gewoon niet aangekomen

CM

Helaas is er een brievenbuspakje MET track en trace code gewoon niet bezorgd op mijn adres terwijl er op de app staat dat deze bij mij bezorgd is. Waarom betaal je extra als er toch geen extra zekerheid op zit. PostNL zegt doodgewoon dat het mijn eigen schuld is. Wat een idioterie is dit!!!

Graag mijn geld vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakketje. De ontvanger heeft spijtig genoeg niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u erg teleurgesteld bent voor het feit dat de zending niet is ontvangen. Heeft de ontvanger ook al navraag gedaan bij buren? Wellicht dat dat nog iets oplevert. Ik zie dat er inmiddels al een klacht is geregistreerd zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Bij een brievenbuspakketje geldt een beperkte track en trace. De zending gaat doorgaans met de postbezorger mee en die moet het handmatig scannen. Omdat er is gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek verder helaas niet mogelijk. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.