Klacht POSTNL: Brievenbuspakje spoorloos.

Highdee

Op 15 mei heb ik een brievenbuspakje verzonden.
Helaas door een taalbarriere heeft de geadresserde mij niet de volledige, juiste adresgegevens gegeven en had ik geen afzender vermeld.
Op 17 mei '19 heb ik Postnl gebeld.
Met de vraag wat er met het pakje was gebeurd.

Er werd naar de inhoud en de waarde van mijn pakje gevraagd, kaarten en een klein boekje, rond de 20 euro, zei ik.
De medewerker zei nog; " Gelukkig is het pakje in ieder geval niet kwijt, het is hier bij het sorteercentrum in Rotterdam"
Dat vond ik inderdaad goed nieuws.
Ik heb mijn gegevens gegeven voor verdere afhandeling.
Ik moest 5 dagen wachten en dan zou ik bericht krijgen.
Vervolgens ben ik door een medewerkster van Postnll gebeld.
Deze stelde mij dezelfde vragen en zei dat ik nog even af moest wachten op bericht.
Een paar dagen daarna krijg ik een mail van Postnl waarin staat, dat het pakket tot hun spijt verdwenen en onvindbaar is.

Na ontvangst van deze mail heb ik wederom Postnl gebeld en gevraagd hoe het mogelijk is dat een pakket, waarvan de locatie bij Postnl bekend is én deze locatie ook nog eens intern bij Postnl is, ineens als vermist moet worden beschouwd ???
Ik zei dat ik een klacht wilde indienen en vroeg hoe ik dat het beste kon doen, waarop ik als antwoord kreeg, dat doe ik nu bij deze voor u mevrouw; u wordt binnen 2 werkdagen teruggebeld.
Ik wacht nog steeds.....

P.S.

De geldwaarde van een pakje is niet gelijk aan de emotionele waarde van een pakje, dat geldt voor verzender en ontvanger.

Dat het pakje gevonden en geretourneerd of afgeleverd wordt.

Ik vind het heel kwalijk dat u dit pakket tot op heden niet retour heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik heb het onderzoek voor u bekeken en ik zie dat ze u op 31 mei een e-mail hebben gezonden met de uitslag. Wellicht is deze in de ongewenste e-mail box terecht gekomen. Uw zending is helaas niet terug gevonden en ze beschouwen uw pakket als vermist. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.

Highdee
Uiteindelijke oplossing Geen, De mail heb ik wel degelijk ontvangen en gelijk.op gereageerd, zoals u kunt lezen. De locatie van het pakje was bekend en is IINTERN bij Postnl verdwenen. Hoe verklaart u dat?