Opgelost door POSTNL: brievenbuspakje uit Athene blijft hangen op depot Utrecht (onleesbare code?) en nieuwe pogingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454199
Gebruiker
balende M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24-4 is een (brievenbus)pakketje verzonden vanuit Athene naar mij, dit zwerft inmiddels al ruim een maand op het depot in Utrecht waar ik 5 km vandaan woon, de track&trace code zou onleesbaar zijn ben ik na diverse telefoontjes naar Postnl achter gekomen.
Op 5 juni heeft de afzender in Athene opnieuw alle gegevens verstrekt aan Hellenic Post zoals gevraagd, maar tot op vandaag heb ik geen pakketje ontvangen. Ook ik had al mijn persoonlijke gegevens al doorgegeven aan Postnl. Maar omdat het een brievenbuspakje betreft, kan geen onderzoek ingesteld worden??




















De oplossing

vlottrekken van de track&trace code, er zijn genoeg gegevens van mij, zodat het pakketje gewoon bezorgd kan worden!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat het allemaal zo lang heeft geduurd. Ik zie in ons systeem inderdaad dat het adres eerst niet goed leesbaar is geweest. Gisteren zijn in ons systeem de gegevens uit Griekenland doorgekomen en vanaf dat moment kon het pakket verder doorgestuurd worden. Ik zie dat het pakket inmiddels ook bij u bezorgd is. Mijn excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
balende M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanmorgen werd 'opeens' mijn brievenbus pakketje bezorgd, en met enige verbazing zag ik dat mijn complete adres gewoon correct vermeld werd. Waarom dan niet eerder bezorgd, zou je zo zeggen? De klantenservice van Postnl heeft net gereageerd en excuses aangeboden, in hun versie is gisteren (zondag??) de informatie vanuit Athene opnieuw binnengekomen en kon dus meteen verwerkt worden. Is het toeval dat ook ik gisteren net mijn klacht plaatste? We zullen het nooit weten........ Ik ben in ieder geval blij met mijn (verlate) bestelling nu!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen