Klacht POSTNL: Brievenbuspakket kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406381
Gebruiker
DO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een brievenbuspakket met Track & Trace code zou volgens de website afgeleverd moeten zijn, maar er is niets binnengekomen. De klantenservice geeft aan dat ze niets kunnen doen.

De oplossing

Nagaan waar het pakket is, desnoods een onderzoek starten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakje. Uw brievenbuspakje is volgens de status afgeleverd, maar u heeft het brievenbuspakje niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u graag wil weten waar uw pakket op dit moment is. De afzender heeft gekozen voor een verzendmethode waarbij geen handtekening voor ontvangst vereist is. Hierdoor is het niet mogelijk om te achterhalen wie uw zending in ontvangst genomen heeft. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan als directe opdrachtgever van PostNL een klacht laten registreren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?