Klacht POSTNL: Brievenbuspakket kwijt

DO

Een brievenbuspakket met Track & Trace code zou volgens de website afgeleverd moeten zijn, maar er is niets binnengekomen. De klantenservice geeft aan dat ze niets kunnen doen.

Nagaan waar het pakket is, desnoods een onderzoek starten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakje. Uw brievenbuspakje is volgens de status afgeleverd, maar u heeft het brievenbuspakje niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag wil weten waar uw pakket op dit moment is. De afzender heeft gekozen voor een verzendmethode waarbij geen handtekening voor ontvangst vereist is. Hierdoor is het niet mogelijk om te achterhalen wie uw zending in ontvangst genomen heeft. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan als directe opdrachtgever van PostNL een klacht laten registreren.

DO