Klacht POSTNL: brievenbuspakket kwijt

Jessicajanssen

op 11 december is er door een particulier een pakketje naar mij toegestuurd met nieuwe kleding voor de verjaardag van mijn dochter twv 65 euro.
Vanwege het hoge bedrag heb ik laten verzenden met track en trace in het vertrouwen dat het dan wel goed zou komen nummer 3SKABA582322951
Volgens de track en trace zou het brievenbuspakketje op 16 december afgeleverd zijn. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Eerst telefonisch contact opgenomen met postnl en zij zeiden dat het erg druk was en het langer kon duren.
Ondertussen contact gehad met de verzendster, zij had die dag meerdere pakketjes verzonden waarnaar nu bleek dat er 1 pakketje beschadigd was, 1 open gemaakt en kleding eruit gehaald (excuus kaartje van postnl erin?) en mijn pakketje was verdwenen.Zij heeft inmiddels ook klachten ingediend aangezien wij ervan overtuigd zijn dat de kleding bij postnl gewoon is gestolen en er niks aan wordt gedaan, ik heb geen kleding en een hoop geld kwijt

Ik wil dat er uitgezocht wordt wat er met mijn pakket is gebeurd en dan hoop ik dat het alsnog bij mij terechtkomt

Geachte mevrouw Janssen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw brievenbuspakje nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet lij mee bent en wil dan ook graag mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Helaas is onderzoek niet mogelijk voor een brievenbuspakje, omdat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Ik heb hier wel een melding van gemaakt, zodat er gekeken kan worden of dit vaker voorkomt in uw postcodegebied en of er maatregelen nodig zijn. Dit wordt intern onderzocht en besproken, dus dit wordt niet teruggekoppeld naar u. Eventueel kan de afzender nog met ons contact opnemen om navraag te doen naar de inhoud, als de kleding specifieke kenmerken heeft zoals: merk, kleur, opdruk, maat.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilma
    Jessicajanssen
    Aangezien er niks naar mij teruggekoppeld wordt heb ik hier dus niks aan en zal het pakketje ook niet terechtkomen.
    Hier de inhoud van het pakketje, ik zal de afzender dit ook nog laten doen. Rokje merk z8 donkerblauw naam rokje:eefje maat 104
    truitje merk z8 lichtroze met print naam truitje:jennifer maat 104/110
    Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen de navraag via de afzender verder afhandelen. Van belang is hierbij dat het om herkenbare inhoud gaat. U kunt hiervoor contact opnemen met de afzender van de zending.

Sven
    PostNL