Klacht POSTNL: Brievenbuspakket kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156687
Gebruiker
Dv
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspakket met track en trace code is ingeleverd op het postkantoor. Pakket is vervolgens direct kwijt. Waarde 88,95. Verzender heeft klacht ingediend maar het pakket is spoorloos. Excuses en verder heb je gewoon pech.

De oplossing

Vergoeding van de schade of alsnog bezorging van het pakket.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Vonck,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent. Allereerst mijn excuses voor het feit dat u uw zending niet heeft ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

    Aan de hand van uw track&trace code zie ik dat de afzender reeds een onderzoek heeft laten opstarten naar uw zending. Tot mijn spijt heeft het onderzoek geen positief resultaat opgeleverd. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een schadevergoeding in dit geval uitgesloten. Ik adviseer u om dit samen met de afzender verder op te lossen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Dv
    Datum
    Wat ik niet acceptabel vind, is dat ik heb betaald voor de verzending van een pakket en dat aan postnl toevertrouw. Dat het pakket met nota bene een track en trace code zomaar weg kan raken. En dat postnl vervolgens niet de verantwoordelijkheid neemt voor het aan haar toevertrouwde pakket. Ik moet extra betalen om er zeker van te zijn dat postnl haar verantwoordelijkheid neemt en de schade vergoed als het pakket wegraakt. Hoezo veilig, snel en vertrouwd versturen?
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Vonck,

    Ik begrijp dat u het niet eens bent met de afhandeling van het onderzoek naar uw vermiste zending.

    De afzender heeft echter gekozen voor een zending waarvan de voorwaarden aangeven dat de inhoud en verzendkosten niet vergoed zijn bij vermissing of beschadiging. Helaas kan ik hierin geen verandering brengen. Het spijt mij u te moeten teleurstellen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    PostNL
  4. Auteur
    Dv
    Datum
    x

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?