Opgelost door POSTNL: Brievenbuspakket met track tracé code niet bezorgd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 424200
Gebruiker
G3108
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou vandaag (do.) Een brievenbuspakketje met track tracé code krijgen. Kreeg van post.nl app een melding dat de bezorger begonnen was aan zijn route en dat ik het voor 18.00 zou ontvangen. In de app staat hij ook nog steeds s' avonds 21.30 op vandaag (do.) Bezorgen En bezorger is onderweg. Ik vandaag op de postbode gewacht, maar die zei dat hij het pakketje niet bij zich had. Waar blijft mijn pakje en wie heeft hem nou de postbode? Lijkt me toch dat hij het pakje dan toch gescand moet hebben dat ik zo'n melding krijg dat hij onderweg is. Nog nooit gehad dit

De oplossing

Hoe het kan dat ik een melding krijg dat de bezorger begonnen is aan zijn route om 10.38 en dat het op de app op onderweg staat en ik het dan niet krijg. Aan wie ligt dat Aan de postbode?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    G3108
    Datum
    Ik heb mijn pakketje vrijdag alsnog ontvangen dus opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G3108
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?