Klacht POSTNL: Brievenbuspakket niet ontvangen

sad Niet opgelost
Camiel_18

Brievenbuspakket niet ontvangen en totaal niet traceerbaar terwijl hier wel mee geadverteerd wordt.

Het pakket bezorgen en compenseren voor de dagen dat het te laat is

Uiteraard niet fijn dat uw pakketje nog niet bij u is afgeleverd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw pakketje;
    - uw e-mailadres

Bedankt voor uw bericht. Zo te zien heeft u het pakket vandaag mogen ontvangen. Wat fijn! Waarom dit zo lang heeft moeten duren durf ik u niet te vertellen.

Camiel_18
Er wordt gezegd dat het pakket geleverd is terwijl het niet geleverd is.