Klacht POSTNL: Brievenbuspakket niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 432155
Gebruiker
Camiel_18
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspakket niet ontvangen en totaal niet traceerbaar terwijl hier wel mee geadverteerd wordt.

De oplossing

Het pakket bezorgen en compenseren voor de dagen dat het te laat is

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat uw pakketje nog niet bij u is afgeleverd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw pakketje;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Zo te zien heeft u het pakket vandaag mogen ontvangen. Wat fijn! Waarom dit zo lang heeft moeten duren durf ik u niet te vertellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Camiel_18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt gezegd dat het pakket geleverd is terwijl het niet geleverd is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?