Klacht POSTNL: Brievenbuspakket wel in app, niet in de bus!
Details
De klacht
Nu voor de 5e keer, pakketje aangekondigd in app voor bezorging op 16 april. Echter wordt niet daadwerkelijk bezorgd. Wat erna op 17 en 18e moest komen is er wel. Waar is dit pakketje gebleven?? Ik kan foto's sturen uit app met screenshots van overzicht en pakketje. Ik krijg via @postnl bericht om contact op te nemen met afzender. Het pakje raakt kwijt tussen jullie sorteersystemen (want er is een foto van in de postnl-app) en de bezorging in mijn brievenbus! Wat kan de afzender aan dat stuk doen? Helemaal niks! Dat kunnen alleen Postnl. Ik ben het echt zo beu dat Postnl niet zijn verantwoordelijkheid neemt en verwijst naar iets waarvan je weet dat het totaal geen oplossing is. Doe gewoon fatsoenlijk wat je hoort te doen, regelen dat het pakketje tussen sorteersysteem en brievenbus gewoon bezorgt wordt! En als ik al voor de 5e keer meldt dat dit fout gaat. Stel dan eens een onderzoek in waarom dat zo vaak fout gaat (controleer o.a. eens of er geen kwade opzet is) en verstop je niet achter "er zijn afspraken zus en zo" als dat helemaal niet relevant is.De oplossing
Doe deze keer wel eens wat waardoor ik het pakketje uiteindelijk in de brievenbus krijg!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.