Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje foutief in track and trace als bezorgd geregistreerd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 418236
Gebruiker
G.A.C. van de Velde- Gijsbers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mail met Track and Trace geeft aan dat pakketje is bezorgd bij mij in de brievenbus. Is niet het geval. De bewoner van een andere straat, waarvan de naam op de mijne lijkt, maar weer lastiggevallen. En ja hoor, verkeerd bezorgd.
Post heeft toch zelf het systeem van unieke postcodes ingevoerd? Laat ze het dan ook gebruiken en de straatnamen en postcodes goed lezen!

Gewenste oplossing

Niet weer een kaartje in de bus waar ik niet op kan reageren. Maar gewoon de pakketbezorger ervan overtuigen dat die de straatnamen EN de postcodes goed en volledig moet lezen.
Geboden oplossing
PostNL accepteert geen enkele verantwoordelijkheid voor het verkeerd bezorgen wanneer een poststuk niet verzekerd is verstuurd. Het enige wat je als reactie krijgt is dat je ervan kunt uitgaan dat dit niet weer zal gebeuren. Dat is nu de tweede keer dat ik daarvan kan uitgaan, dus nogal een loze belofte. Gelukkig heb ik een eerlijke dorpsgenoot die het voor mij bestemde poststuk alsnog aan mij heeft doorgegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Uw pakket is op het verkeerde adres bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u steeds zelf achter uw pakket aan moet. Volgens mijn gegevens heeft de afzender een klacht over de bezorging van deze zending ingediend. U mag er daarom van uitgaan dat de situatie met de verantwoordelijke chauffeur besproken zal worden. Mocht deze situatie nogmaals voorkomen, laat het ons dan weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen