Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje geopend en leeg ontvangen

Nickzw

Ik heb vandaag een brievenbuspakketje geopend en leeg ontvangen.

De inhoud van het pakketje

Geachte heer, mevrouw Jansen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat uw brievenpakketje leeg was aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u de inhoud graag alsnog wilt ontvangen. Het is een kwalijke zaak dat u het pakketje leeg heeft ontvangen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Omdat u de geadresseerde bent van dit pakketje, kan ik geen navraag voor u doen of een onderzoek starten. Dit komt omdat u de klant bent van de afzender en de afzender onze klant is. Ik raad u om die reden aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan contact opnemen met ons om na te gaan of er onderzoek mogelijk is.

Wat ik wel voor u kan doen, is een klacht registreren. Om de klacht te kunnen registreren, heb ik een aantal vragen voor. Was het pakketje met Track&Trace verstuurd? Zo ja, dan ontvang ik graag de Track&Trace-code van u. Als het pakketje niet met Track&Trace is verstuurd, heb ik nog een aantal vragen voor u. Zat er een PostNL-logo en/of oranje streepjescode op het pakketje? Wat is de naam van de afzender? Is de verpakking ook beschadigd?

Ik ontvang graag uw reactie.

Minke