Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje kwijt

Fien

Mijn brievenbuspakketje is kwijt. Volgens de track en trace code is het pakket afgeleverd. Dat is het echter niet. Het ligt ook niet bij de buren. Ik weet niet wat ik nu moet doen om het pakket terug te vinden.

ik zou graag weten waar het pakketje is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens onze informatie is het brievenbuspakket op negen mei bezorgd op uw adres. Ik wil u vragen om in ieder geval de bezorging van deze week nog af te wachten. Indien uw pakket niet alsnog bezorgd wordt, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn excuses voor dit ongemak.