Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje kwijt

Klachtnummer
# 443034
Gebruiker
Fien
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn brievenbuspakketje is kwijt. Volgens de track en trace code is het pakket afgeleverd. Dat is het echter niet. Het ligt ook niet bij de buren. Ik weet niet wat ik nu moet doen om het pakket terug te vinden.

Gewenste oplossing

ik zou graag weten waar het pakketje is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens onze informatie is het brievenbuspakket op negen mei bezorgd op uw adres. Ik wil u vragen om in ieder geval de bezorging van deze week nog af te wachten. Indien uw pakket niet alsnog bezorgd wordt, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn excuses voor dit ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen