Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje met een track & tracenummer is in een andere straat bezorgd.

Petra

Brievenbuspakketje met track & tracenummer is in een andere straat bezorgd. De bewoonster was zo vriendelijk om het bij mij af te komen leveren. Ondertussen heb ik contact gehad met de leverancier. Deze vond het niet leuk om een tweede pakketje te sturen. Het eerste pakketje heb ik weer terug kunnen sturen naar de leverancier.

De bewoonster en ik hebben de klacht zelf opgelost. De bewoonster vertelde me dat ze uit eigen ervaring heb ondervonden en van meerdere buren heeft gehoord dat het de laatste tijd vaak voorkomt dat pakketten op verkeerde adressen worden bezorgd.
Post.nl zou de betreffende bezorger naar de opticien kunnen sturen, een cursus lezen of een cursus Nederlands kunnen aan bieden. En in het uiterste geval afscheid van de bezorger kunnen nemen.

Mijn excuses voor het feit dat uw pakket in een andere straat is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welk adres is het pakket foutief afgeleverd?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Petra
    Post.nl heeft op mijn klacht gereageerd. Er werd naar het adres gevraagd waar het pakketje dan wel is afgeleverd en naar mijn emailadres. Dat is gevoelige informatie en heb ik als privé berichtje verstuurd.