Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje met een track & tracenummer is in een andere straat bezorgd.

Klachtnummer
# 368788
Gebruiker
Petra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspakketje met track & tracenummer is in een andere straat bezorgd. De bewoonster was zo vriendelijk om het bij mij af te komen leveren. Ondertussen heb ik contact gehad met de leverancier. Deze vond het niet leuk om een tweede pakketje te sturen. Het eerste pakketje heb ik weer terug kunnen sturen naar de leverancier.

De oplossing

De bewoonster en ik hebben de klacht zelf opgelost. De bewoonster vertelde me dat ze uit eigen ervaring heb ondervonden en van meerdere buren heeft gehoord dat het de laatste tijd vaak voorkomt dat pakketten op verkeerde adressen worden bezorgd.
Post.nl zou de betreffende bezorger naar de opticien kunnen sturen, een cursus lezen of een cursus Nederlands kunnen aan bieden. En in het uiterste geval afscheid van de bezorger kunnen nemen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket in een andere straat is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welk adres is het pakket foutief afgeleverd?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


  2. Auteur
    Petra
    Datum
    Post.nl heeft op mijn klacht gereageerd. Er werd naar het adres gevraagd waar het pakketje dan wel is afgeleverd en naar mijn emailadres. Dat is gevoelige informatie en heb ik als privé berichtje verstuurd.