Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje niet obtvangen.

Leo

Brievenbuspakketjes is door PostNL ontvangen en zou op 18 november bezorgd worden. In de App via track&trace bericht gekregen dat de bezorgdag niet gehaald is. En daar blijft het bij. Nog steeds pakketje niet ontvangen.

Pakket zoeken en alsnog leveren

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een brievenbuspakket wat naar u is verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

Helaas is het op dit moment onduidelijk wat er met dit pakket is gebeurt. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender voor een gepaste oplossing. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak

Leo