Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje niet obtvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567378
Gebruiker
Leo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbuspakketjes is door PostNL ontvangen en zou op 18 november bezorgd worden. In de App via track&trace bericht gekregen dat de bezorgdag niet gehaald is. En daar blijft het bij. Nog steeds pakketje niet ontvangen.

De oplossing

Pakket zoeken en alsnog leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een brievenbuspakket wat naar u is verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

    Helaas is het op dit moment onduidelijk wat er met dit pakket is gebeurt. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender voor een gepaste oplossing. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen