Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje well bij PostNL aangekomen maar verder gebeurt er niets in het verzendproces.

Klachtnummer
# 268004
Gebruiker
Ditisrob
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een brievenbus pakketje voor mij is ontvangen bij PostNL staat in de app van PostNL (het eerste bolletje) maar dat staat er nu al twee dagen. Er gebeurt verder helemaal niets en de status van die zending blijft dus hetzelfde. Het pakketje is maandag 17 juli ingeleverd en ik zou hem dinsdag 18 juli dus moeten hebben ontvangen maar dat is dus niet gebeurt. Zelfs nu (donderdagochtend rond 01.35) blijft de status hangen bij het eerste bolletje in de app.

Gewenste oplossing

Ik wil zeer spoedig het pakketje ontvangen want ik heb het dringend nodig.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vissers,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de status van uw pakketje niet goed kon volgen. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn, waarvoor mijn excuses.

    Ik zie dat het pakket op donderdag 20 juli in uw brievenbus bezorgd is, ik hoor graag van u of u het pakket die dag in goede staat ontvangen heeft.

    Met vriendelijke groet,

    René
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Ditisrob
    Datum
    Ha René,
    Dank voor uw bericht. Het pakket heb ik in goede orde ontvangen.

    Wat ik ervan begrijp is is dat het postagentschap twee dagen had gewacht om het op te laten halen door TPGpost waardoor ik mijn-TPG alleen kon zien dat de verzending aangemeld was. Daar zat dus de vertraging in. Ik heb dat nooit eerder meegemaakt overigens.

    Vriendelijke groet,
    Dhr. Vissers

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen