Klacht POSTNL: Brievenbuspakketje well bij PostNL aangekomen maar verder gebeurt er niets in het verzendproces.

Ditisrob

Een brievenbus pakketje voor mij is ontvangen bij PostNL staat in de app van PostNL (het eerste bolletje) maar dat staat er nu al twee dagen. Er gebeurt verder helemaal niets en de status van die zending blijft dus hetzelfde. Het pakketje is maandag 17 juli ingeleverd en ik zou hem dinsdag 18 juli dus moeten hebben ontvangen maar dat is dus niet gebeurt. Zelfs nu (donderdagochtend rond 01.35) blijft de status hangen bij het eerste bolletje in de app.

Ik wil zeer spoedig het pakketje ontvangen want ik heb het dringend nodig.

Geachte heer/mevrouw Vissers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de status van uw pakketje niet goed kon volgen. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn, waarvoor mijn excuses.

Ik zie dat het pakket op donderdag 20 juli in uw brievenbus bezorgd is, ik hoor graag van u of u het pakket die dag in goede staat ontvangen heeft.

René
    Klantenservice PostNL
    Ditisrob
    Ha René,
    Dank voor uw bericht. Het pakket heb ik in goede orde ontvangen.

Wat ik ervan begrijp is is dat het postagentschap twee dagen had gewacht om het op te laten halen door TPGpost waardoor ik mijn-TPG alleen kon zien dat de verzending aangemeld was. Daar zat dus de vertraging in. Ik heb dat nooit eerder meegemaakt overigens.

Vriendelijke groet,
    Dhr. Vissers