Klacht POSTNL: brievenbuspakketje wordt niet bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449821
Gebruiker
pakketweg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbuspakketje is al 3 weken onderweg en de status op track & trace wijzigt niet. Zelfs nu met de corona-crisis een wonderbaarlijke situatie, de weg van Rotterdam naar Den Haag is kennelijk erg lang.

De oplossing

ik wil hat het pakketje zsm wordt bezorgd, anders compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al drie weken op een brievenbuspakketje wacht. Ik kan me voorstellen dat u het pakket graag zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is het pakket spijtig genoeg nog niet afgeleverd. Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Indien u het pakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant/opdrachtgever en deze kan eventueel een klacht bij ons melden over deze situatie. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw product kan de afzender u verder helpen met een passende oplossing en deze kan u eventueel een vergoeding bieden. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pakketweg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondanks Track&Trace constatren zij dat het pakket niet is afgeleverd(open deur) en verwijzen zij naar de leverancier Dataio.nl. Maar zoals verwacht laten zij niets van zich horen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen